خدمات آرایشگاه آنلاین، ماساژ و حیوانات خانگی در منزل

وب سایت و اپلیکیشن برای کلیه خدمات در منزل

خدمات آرایشگاه آنلاین، ماساژ و حیوانات خانگی در منزل

وب سایت و اپلیکیشن برای کلیه خدمات در منزل

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محصولات مربوط به آرایش پوست و مو هر روز متنوع تر می شود. اما چیزی که از گذشته تا به امروز همواره کاربردهای زیادی داشته است، تافت مو می باشد. از آنجایی که تافت مو یک محصول شیمیایی است؛ می توان از دیگر محصولات به جای آن، استفاده کرد. اگر به سلامت موهای خود اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم به سراغ محصولات طبیعی و بی ‌ضرر بروید. با ما همراه باشید تا با بهترین جایگزین های تافت مو، آشنا شوید.

 

چرا به تافت یا حالت دهنده مو نیاز داریم؟

 

زمانی که موها را به فرم دلخواه آرایش می کنیم؛ معمولاً برای تثبیت آن به ژل مو و یا تافت، نیاز داریم. اینکه موها طی ساعاتی که در یک مهمانی حضور دارید حالت اولیه خود را از دست ندهند، موضوع مهمی است. به همین دلیل است که در فهرست ابزار و محصولات مورد نیاز یک آرایشگر، وجود ژل مو یا تافت مو، ضروری به نظر می رسد.

امروزه محصولات جدیدی برای تثبیت مو به بازار عرضه شده است. چسب مو، اسپری مو، سرم مو، کرم مو، ماسک مو و انواع روغن ها می توانند به نوعی حالت موها را حفظ کرده و علاوه بر این، موها را براق و درخشان نشان دهند.

چرا به تافت یا حالت دهنده مو نیاز داریم؟

 

بهترین جایگزین برای تافت مو

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از تافت و دیگر محصولات شیمیایی برای حالت دادن به موهایتان استفاده می کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که آزمایشات نشان داده است مواد موجود در این محصولات تاثیر بدی روی سلامت موها دارد.

باور داشته باشید که طبیعت دوست همیشگی ماست. بنابراین بهتر است برای هر مسئله ای راه حل های طبیعی را هم امتحان کنید. خوشبختانه جایگزین های بسیار خوبی برای تافت مو وجود دارد. این فرآورده های ارگانیک و طبیعی نه ‌تنها به موها آسیب نمی رسانند، بلکه موها را سالم نگه داشته و رطوبت آن را حفظ می کنند.

 

مطالب مرتبط: کراتینه و رنگ مو

 

برخی از بهترین جایگزین ها برای تافت مو عبارتند از:

 

آلوورائه ورا: ژل محبوب آقایان

آلوورائه ورا: ژل محبوب آقایان

آلوئه ورا یکی از بهترین جایگزین های طبیعی برای ژل موی سر می باشد. برای این کار کافیست تنها برگ های رسیده و بالغ آلوئه ورا را به مدت یک روز در آب قرار دهید و سپس داخل آن را خالی کنید. ژل آلوئه ورا کمک می کند موهای شما در حالتی که به آن فرم دلخواه را داده اید، به صورت ثابت بماند. علاوه بر این، ماده ژل مانند موجود در برگ های آلوئه ورا حاوی مواد مغذی زیادی است که برای پوست و مو، مفید می ‌باشد.

با استفاده از ژل آلوئه ورا با یک تیر، دو نشان می زنید. به این صورت که هم موهای خود را حالت داده و هم سلامت موهایتان را حفظ می کنید.

 

روغن بادام: جادوی امگا ۳

 

روغن بادام می تواند به عنوان تافت مو مخصوصا برای خانم ها استفاده شود. روغن بادام تقریباً تمام مواد مغذی و اسیدهای چرب  مورد نیاز را به همراه دارد. خوشبختانه این ماده طبیعی بوده و با قیمت مناسب در دسترس همگان می باشد. توصیه می کنیم برای موهای بلند خود حتما روغن بادام را در روتین مراقبت پوست و مو، داشته باشید.

نحوه استفاده از روغن بادام به این صورت است که مقدار کمی از روغن را کف دست ریخته و سپس موها را به روغن، آغشته کنید. در همین حین موهای سر را شانه بزنید. این روغن هم خشکی مو را برطرف کرده و هم به حالت پذیری و صاف شدن موی سر، کمک می کند.

 

روغن آرگان: فرمول زیبایی

 

روغن آرگان این روزها آنقدر محبوب واقع شده است که می توانید آن را در هر داروخانه و عطاری، پیدا کنید. روش استفاده از روغن آرگان به عنوان تافت مو بسیار ساده است. برای این کار یک قاشق غذاخوری از این روغن را کف دست ریخته و به موهای خود بمالید. سپس با شانه به موها، حالت دهید.

استفاده از روغن آرگان تنها مربوط به زمان حال نیست. این روغن از گذشته و مخصوصاً در بین خانم ‌ها بسیار پرطرفدار بوده است. روغن آرگان علاوه بر حالت دهی به مو، باعث افزایش رشد موها هم می شود.

 

اسپری لیمو: بمب ویتامین c

 

اسپری لیمو: بمب ویتامین c

برای اینکه یک اسپری حالت دهنده ارگانیک داشته باشید، ما به شما اسپری لیمو را پیشنهاد می کنیم. این محصول مخصوصا برای موهای چرب فوق العاده است، تا جایی که چربی بیش از اندازه مو را گرفته و به موها حس شادابی و نشاط می ‌بخشد.

طرز استفاده از اسپری لیمو بسیار راحت است. برای این کار تعدادی لیموی تازه را پوست کنده و تکه تکه می کنیم. سپس، لیموها را همراه با دو لیوان آب روی حرارت قرار می دهیم. تا زمانی که آب لیموها به اندازه نصف مقدار اولیه شود، اجازه می دهیم روی شعله بماند. در آخر آبلیموی باقیمانده را در یک بطری اسپری ریخته و از آن برای حالت دهی موها، استفاده می کنیم.

 

روغن زیتون: دشمن شوره سر

 

از فواید بی نظیر روغن زیتون هرچقدر بنویسیم، کم است. این روغن محبوب تاثیر زیادی روی کاهش شوره سر و جلوگیری از ریزش موها دارد. بنابراین با داشتن یک روغن زیتون طبیعی و ارگانیک هم می توانید موهای خود را به همان فرمی که دلخواهتان است، حالت دهید و هم موها را درخشان و مستحکم کنید. استفاده از روغن زیتون لطافت زیادی به موها می بخشد.

 

شی باتر: پایه کرم های مرطوب کننده

 

اگر یک کرم مرطوب کننده خوب داشته باشید؛ احتمالا در ترکیبات آن ردپایی از شی باتر خواهید یافت. این ماده در واقع نوعی چربی است که از درختانی در آفریقا، گرفته می شود. شی باتر در صورتی که کمی گرم شود، می تواند هم به عنوان حجم دهنده و هم به عنوان تافت مو استفاده شود.

جالب است بدانید شی ‌باتر دشمن شوره مو و ریزش مو هم می باشد. بنابراین اگر دوست دارید موهای زیبا، درخشان و حجیم داشته باشید؛ به سراغ این گیاه جادویی بروید.

شی باتر را امروزه در ترکیبات محصولات آرایشی و بهداشتی زیاد می بینید. در واقع کمپانی های تولید کننده محصولات مراقبتی پوست و مو همواره سعی می ‌کنند از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود، استفاده کنند. تنها در این صورت است که می توانند در بازار، از رقبای خود پیشی گیرند.

 

ژل کتیرا: قدیمی اما پرفایده

 

ژل کتیرا: قدیمی اما پر فایده

ژل کتیرا محصولی چسب مانند است که برای تافت مو می تواند یک جایگزین عالی باشد. این حالت دهنده طبیعی از گیاه کتیرا به دست می آید. در واقع زمانی که دانه‌ های خشک شده کتیرا را در آب حل کنید، یک محلول ژل مانند خواهید داشت که می‌ توانید از آن برای حالت دهی به موهای خود، استفاده کنید.

ژل کتیرا حاوی مواد مغذی بسیاری است که علاوه بر حالت دهی موها، می تواند سلامت موها را هم تضمین کند.

تمامی محصولات معرفی شده در این مقاله به عنوان جایگزین های تافت مو، کاملا ارگانیک و طبیعی است. به این صورت که با استفاده از هر کدام هیچ نگرانی از بابت ریزش موها، نخواهید داشت. در صورتی که با استفاده از محصولات شیمیایی احتمال آسیب رسیدن به موهایتان، بیشتر خواهد بود.

برخی از آرایشگاه ها قبل از استفاده از هر محصولی؛ سلامت مشتری را هم در نظر می گیرند. به همین دلیل توصیه می کنیم برای استفاده از خدمات مربوط به پوست و مو حتما به سراغ آرایشگاه های معتبر بروید. در بین محصولات شیمیایی هم هستند محصولاتی که پایه آنها مواد طبیعی بوده و به موها آسیبی نمی رسانند. بنابراین انتخاب محصولات مربوط به آرایش پوست و مو، نیاز به توجه ویژه دارد.

 

منبع: تیپ چین

  • sanaz keyvani
  • ۰
  • ۰

 

شاید در گذشته از آرایش مردانه استفاده نمی شد اما امروزه در آرایشگاه های مردانه طرفداران زیادی دارد. گاهی اوقات، یک جوش ناخواسته قبل از مهمانی می تواند باعث درد سر شما شود. در این صورت بسیاری از مردان به دنبال لوازم آرایشی زنانه هستند تا بتوانند این عناصر را بپوشانند. در این موارد آرایش مردانه مهم است. در این نوع آرایش، متعادل کردن صورت بسیار مهم است زیرا آرایش مردان باید به گونه ای باشد که چهره مردان مصنوعی و غیر طبیعی به نظر نرسد. در این مقاله در مورد متعادل سازی صورت و آرایش مردانه صحبت خواهیم کرد.

 

نکات آرایشی که باید به آنها توجه کنید:

 

لازم به ذکر است که آرایش مردانه به معنای زنانه شدن چهره نیست. در این نوع آرایش لازم است که صورت متعادل شود. بنابراین مردان نباید نگران تغییر چشمگیر در چهره خود باشند. در مورد آرایش مردانه در خانه، توجه به موارد زیر ضروری است:

 

آرایشگاه آنلاین تیپ چین

 

آرایش حرفه ای مردانه

 

توجه مردان به ابروها بسیار مهم است زیرا این امر می تواند باعث تغییرات عمده در صورت شود. بنابراین اولین قدم برای متعادل کردن صورت استفاده از کرم های موبر است که می تواند موهای زائد ابرو را از بین ببرد. نکته مهم دیگری که در آرایش مردانه باید به آن توجه شود، محافظت از پوست است. پوست شاداب و جوان می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی مردان داشته باشد. در این راستا می توانید در حین آرایش مردانه از زیرسازی مناسب استفاده کنید تا با کمی تغییر رنگ صورت به آن درخشندگی ببخشید. در این مورد امروزه کرم های کانسیلر و SPF و ... دارند که بسته به رنگ و نوع پوست قابل استفاده است.

 

نکته مهم دیگر در آرایش و تعادل صورت مردان، توجه به لب ها است. گاهی اوقات برخی از افراد به دلیل کمبود رطوبت یا نوع آب و هوا خشکی لب ها را تجربه می کنند که می تواند در ظاهر آنها ناخوشایند باشد. امروزه در بحث متعادل سازی صورت، این موضوع با یک نرم کننده یا مرطوب کننده طبیعی حل می شود.

 

باید در نظر داشته باشید که هدف از ایجاد تعادل، از بین بردن لک های رایج است. گاهی اوقات هاله سیاهی در اطراف چشم افراد ایجاد می شود یا پوست آنها بسیار زبر و خشک می شود. همه اینها را می توان با یک روش متعادل سازی ساده که در بالا ذکر شد حل کرد. اما گاهی لازم است آرایش مردانه را جدی تر کرد. این را می توان در ترکیب دامادها مشاهده کرد. در زیر در مورد آرایش مردانه داماد در روز عروسی صحبت خواهیم کرد.

 

آرایش داماد مرد شامل چه مواردی است؟

 

آرایش داماد در واقع به معنای استفاده از لوازم آرایش متعدد نیست، بلکه هدف هماهنگی قسمت های مختلف صورت برای زیباتر جلوه دادن افراد است. در این موارد اولین فعالیت یک آرایشگر مجرب، پاکسازی عمیق پوست است. بنابراین می توان از لایه برداری مناسب پوست برای از بین بردن جوش های سر سیاه و سلول های مرده پوست استفاده کرد. در این شرایط رنگ پوست شفاف تر می شود و کرم های زیرساز به راحتی جذب می شوند.

در مرحله دوم رفع سیاهی دور چشم ضروری است. با کمک کانسیلر می توان به این هدف دست یافت. البته لازم به ذکر است که از همه اینها تا حدی استفاده می شود که پوست با یک دست صاف می شود. لازم به ذکر است که پوست مردان حاوی کلاژن بیشتری نسبت به زنان است. بنابراین به طور کلی پوست مردان چربتر از زنان است. با این توضیحات می توان نتیجه گرفت که آقایان به مراقبت بیشتری از پوست نیاز دارند.

 

 

یکی دیگر از موارد مهم در آرایش مردانه، فرم و فرم چشم است. خانم ها با انواع مداد و سایه چشم می توانند فرم چشم های خود را تغییر دهند. اما این برای آقایان صادق نیست. بنابراین برای اینکه چشم درشت‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد، اما آرایش آن به چشم دیده نشود، معمولاً از مداد چشم مشکی در آرایش مردانه استفاده می‌شود تا شکاف بین مژه‌های پلک بالایی را پر کند.

 

 

آرایش روزانه مردانه

 

به طور کلی برای تازه عروس ها استفاده از ژل ها و فوم های مخصوص به جای صابون برای شستن صورت چند ماه قبل از روز عروسی توصیه می شود. زیرا آب و صابون به مرور زمان باعث افتادگی پوست می شود. همچنین اسکراب پوست علاوه بر باز کردن منافذ بسته، رنگ پوست را بیشتر نمایان می کند. البته در تهیه این ژل ها باید PH پوست را نیز در نظر گرفت تا بیش از حد خشک و چرب نشود.

 

 خدمات آرایشگاه آنلاین مردانه

 

نتیجه:

 

اگر مردی از پوست خود مراقبت نکند خیلی زودتر از دیگران پیر می شود و چروک می شود. در این راستا استفاده از ضدآفتاب های معمولی فاقد مواد آرایشی را می توان گزینه خوب و موثری دانست.

به خاطر داشته باشید که استفاده از محصولات مراقبت از پوست به معنای آرایش مردانه نیست. اما با استفاده از این روش ها می توانید ظاهری زیباتر و زیباتر داشته باشید. برای آقایان اکثر اکسسوری های موجود در بازار بیشترین خاصیت مرطوب کنندگی را دارند. بنابراین می توان بدون نگرانی از آن استفاده کرد.

با توضیحات بالا می توان دریافت که آقایان نیز برای مراقبت از پوست به آرایش روزانه یا مناسبت های خاص نیاز دارند. اگر چنین آرایشی بر اساس اصول و قواعد باشد، نه تنها قابل توجه و غیر طبیعی نیست، بلکه می تواند آن را زیباتر نشان دهد. ابرو، لب، پوست و چشم ۴ ماده فعال آرایش مردانه هستند.

منبع:  https://tipchin.com

  • sanaz keyvani
  • ۰
  • ۰

امروزه مدل موهای مردانه فید یا سایه زنی مو میان جوانان بسیار محبوب می باشد از این رو تمام آرایشگران باید با نحوه اعمال انواع فید مو آگاه و آشنا باشند. به یاد داشته باشید مراحل سایه زنی مو برای آرایشگران مبتدی ممکن است کمی دشوار باشد اما قطعا با تمرین کردن و سپری کردن دوره های آموزشی آرایشگری می توانید بر روی این مبحث مهم آرایشگری مردانه تسلط پیدا کنید. در ابتدا برای اعمال مدل موهای فید به یک ماشین خط زن و یک ماشین اصلاح به همراه شماره شانه های مختلف نیاز دارید. مدل مو فید (fade) غالبا خیلی کوتاه می شوند، حتی گاهی از ته زده میشوند.

به عبارتی دیگر هرچه از کناره های سر و گوش به سمت بالای و میانه سر می رویم طول موها کمتر و کمتر خواهد شد و در مواقعی باتوجه به نیاز مشتریان، به صورت کامل تراشیده می شود. بهتر است به یاد داشته باشیم که هر گونه تغییر طول موها از کناره های سر، گوش و گردن به سمت  بالای سر، فید مو  محسوب می شود. در نهایت مدل مو فید شامل فید زیاد (High Fade)، فید متوسط (Mid Fade) و فید کم (Low Fade) تقسیم بندی می شود. در ادامه مطلب با آموزش فید کردن مو و چند مدل فید مو آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید.

 

آرایشگاه مردانه آنلاین

آموزش سایه زنی مو شامل رعایت و انجام مرحله به مرحله موارد زیر است


1-موها را نمدار کنید


نخستین مرحله برای انجام این کار خیس کردن موها است. البته باید بدانید که منظور از خیس کردن موها در آموزش سایه زنی مو مردانه فقط نمدار کردن آن است. موهایی که نمدار باشند آسانتر تر حالت گرفته و این به شما کمک می کند که قسمت هایی که می خواهید بلند بمانند را از قسمت دور موها جدا کنید. رعایت این نکته خیلی مهم است چون می تواند در ظاهر مدل موی فید اثر خیلی زیادی بگذارد.


 
2-شانه ماشین اصلاح موی سر را با نمره مناسب را انتخاب کنید


نمره کمتر شانه ماشین اصلاح موی سر به معنی اصلاح کوتاه تر موها است. بهتر است ابتدا از نمره بالاتری استفاده کنید. مثلا چنانچه می خواهید دور موها را با نمره 4 اصلاح کنید، نخست از شماره 6 برای کوتاهی همه قسمت های دور مو استفاده کنید.
 
این قسمت یکی از مهمترین مراحل آموزش سایه زنی مو و ایجاد مدل فید است. این کار سبب یک دست شدن روی مو در دور و پشت سر مشتری یا مدل خواهد شد.


 
3-جای محو کردن سایه را مشخص کنید


جای محو کردن سایه اثر خیلی زیادی در زیبایی آخر کار خواهد داشت. در حقیقت این قسمت از آموزش سایه زنی مو را می توان دشوار ترین قسمت آن هم دانست. از یاد نبرید که زیبایی و جذابیت مدل موی فید مردانه به محو بودن خط محل اتصال دو قسمت کوتاه و کوتاه تر دور مو بستگی دارد. در ضمن بایددقت کرد که این خط باید در دو سمت سر باید در یک سطح و فاصله یکسان از دو گوش باشد.
 
این خط باید در قسمت پشت سر دارای یک انحنا باشد. بعضی از مدل موهای سایه مردانه می توانند بیشتر از یک خط محو داشته باشند. محل آغاز خط محو می تواند از دو سانت بالاتر از گوش شروع شود و این کاملاً به سلیقه شخص بستگی دارد.


4-کوتاه نمودن روی مو


در این مرحله از اصلاح مو باید موهای روی سر را کوتاه کنید. با توجه به مدل مورد نظر این قسمت را می توان به صورت های گوناگونی کوتاه کرد. البته این قسمت با آموزش سایه زنی مو به طور مستقیم در ارتباط نیست اما برای رسیدن به یک مدل موی سایه مردانه و مناسب، باید خیلی دقت کرد.

 

5-استفاده از ماشین موزنی به طور عمودی از پایین به بالا


تنها نکته ای که در این قسمت از آموزش سایه زنی مو نیاز است بگوییم، توجه به جهت حرکت دادن ماشین موزنی برای کوتاهی مو به روش درست است. مثل وقتی که از ماشین برای اصلاح صورت استفاده می کنید، برای کوتاهی مدل موی سایه نیز باید ماشین را در جهت خلاف خواب رویش مو حرکت دهید.


6-ماشین موزنی را به صورت افقی در خط محو حرکت دهید


در این مرحله باید شانه ای تقریباً برابر قسمت بلند محل سایه روی ماشین اصلاح موی خود بگذارید و بعد از آن با استفاده از حرکت افقی ماشین بر روی خط محو نخستین قدم در به وجود آوردن ظاهری نرمال تر در ایجاد مدل موی سایه مردانه را انجام دهید.

 

آرایشگاه آنلاین مردانه


انواع فید مو


1-فید کم به همراه جلو موهای نسبتا بلند (Low Fade with Long Fringe)

 

انواع فید مو ۱


مدل موهای بلند این روزها بسیار مورد پسند افراد است. بغل های کوتاه به همراه موهای بلند بر روی پیشانی جلوه خاصی به آقایان می دهد. این بلندی می بایست به اندازه ای باشد که موجب ایجاد موج در موهای جلو شود. این مدل مو برای آقایان جوان بسیار پیشنهاد می شود.

 
2-فید بلند به همراه پمپادور (High Fade with Loose Pompadour)

 

مدل فید مو ۲

 

ایجاد مدل پمپادور آسان است و تنها نیاز است که موهایتان خیلی کوتاه نباشد. با استفاده از واکس مو و دیگر تجهیزات میتوان اشکال مختلفی را در این استایل ایجاد کرد. در تصویر مرتبط با این مدل، از فید موهای بغل و ریش نیز استفاده شده است.

 

 3- فید بلند به همراه مدل کویف (High Fade with Hard Part and Quiff)

 

 

منظور از کویف موهاییست که از انتها به سمت جلو شانه شده و قسمت های جلویی به عقب رانده می شوند. برای ایجاد چنین مدلی نیاز به موهایی با حداقل طول هفت سانتی متر است. سپس موهای بغل فید شده و میزان فید شدن وابسته به خود شماست. هر چه موهای بغل بیشتر فید شده باشند، ظاهر کل استایل، جذابتر و خاصتر خواهد بود.

 

4- فید کم به همراه موهای درهم ریخته بلند (Long Messy Hair with Low Fade)

 

مدل فید مو ۴

 

این مدل در هم ریخته ظاهر بسیار زیبایی داشته و ظاهری طبیعی برای آقایان ایجاد می کند. با استفاده از کمی مواد استایلینگ می توان این استایل را در کل روز حفظ کرد.
 

5-پمپادور به همراه قسمت تراشیده و بافته شده (Braided Razor Part with Pompadour)

 

مدل فید مو ۵


در صورتی که مو اندازه کافی داشته باشد، می تواند بافته شود. موهای بافته شده استایل خاصی داشته و جذابیت خاصی به آقایان اضافه می کند.

 

منبع:               https://tipchin.com

  • sanaz keyvani